Klajka

• Posted In: Klub Pożądanego Nasionka 2013

• Członek

Dziś mogę Wam podać co mam, a jakoś jutro postaram się dorzucić informację w jakich ilościach:

– nagietki – pomarańczowe (pojedyncze i pełne)

– liatra kłosowa – różowa

– kanna – liście zielone, kwiaty czerwone

– czarnuszka damasceńska – biała, niebieska, różowa (bardzo rzadko) – pojedyncze i pełne

– oregano

– funkie – tylko nie wiem, czy ta odmiana rozmnaża się za pomocą nasion – liście zielone, kwiaty fioletowe

– dmuszek jajowaty

– nieśmiertelniki – miks kolorów

– aksamitka – niska – pomarańczowo – czerwona

– lwia paszcza – dwa lata temu były białe i bordowe, a w tym białe, bordowe, różowe lub bordowo – białe

– papryka Cayenna

Mam jeszcze zebrane przekwitnięte wiesiołka i budleje, ale nie wiem jak je „rozgryźć”, żeby dobrać się do nasionek 🙂

Jak dokładnie przeglądne te nasionka, to może się znajdzie jeszcze coś o czym zapomniałam 🙂

UWAGA! UWAGA! Jestem bardzo początkującym ogrodnikiem, więc nie obiecuje, że coś z tego wyrośnie 🙂

Członek

Klajko poproszę czarnuszkę w kolorze różowym.

Pozdrawiam i zapraszam do siebie 🙂

Członek

Hejka Klajko 🙂 Mnie po sukcesach z uprawą papryczki czereśniowej zachęciła Twoja Cayenne. Czy mogłabym poprosić?

Uczestnik

Witaj,

poproszę o czarnuszkę, aksamitę i paprykę Cayenna.

Pozdrawim:0

marbr@o2.pl

Członek

Mam pytanie. Czy mogę prosić o paprykę Cayenna?

madziabs@poczta.onet.pl

Pozdrawiam

Członek
    andziak napisał (a)

Klajko poproszę czarnuszkę w kolorze różowym.

Pozdrawiam i zapraszam do siebie 🙂

Przepraszam, ale chyba źle się wyraziłam. Mam czarnuszkę w miksie tych kolorów. Pozdrawiam 🙂

Członek

W takim razie poproszę mix czarnuszki.

Członek

cześć!

jeśli są jeszcze, to jestem zainteresowana czarnuszką, dmuszkiem jajowatym, nieśmiertelnikiem i papryką (jeśli wystarczy 🙂 )

pozdrawiam i zapraszam do siebie!

Członek

Cieszę, że jesteście chętne na moje nasionka Śmiech  Jak to dobrze, że odkryłam takie miejsce jak naogrodowej.pl